SKRIVET: 2009-05-30, kl 10:37:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

30/5

Dagen igår börjades med kör för oss i nian som vill sjunga på skolavslutningen. Vi ska sjunga Our last summer från Mamma mia, 
Summer of 69, Nu lever sommaren (är egentligen den ända "riktiga" sommarlåten) och Kom ihåg mig då, med Lars Winnerbäck
(en av mina absoluta favoritartister!)
Sen blev det milen. Gick mestadels med Malin, Julia och Felicia vilket var kul eftersom jag inte umgås med dom så ofta.
Så vi kan säga att syftet med milen, att lära känna sina skolkamrater samtidigt som man får motion, lyckades!
 Senare på dagen hade jag och Hulda tänkt driocka lite té med Josephine innan träningen. Men sen kom vi på att vi
behövde något till idag att ha på oss så det blev en runda på stan, som Josse tyvärr int följde med på. Jag köpte Katy Perrys body,
som stötte AIDS-fonden som jag berättade om igår, ett korallrött linne och ett linne med mönster av en tjej och lite så. Bodyn är från H&M och r
esten från Gina tricot, bilder kommer kanske sen!
 På kvällen belv det tjejfest hos Rebecca, hon kan verkligen konsten för ett lyckat kalas. Grillade, snackade och 
eldade upp cocacolaburkar. 
riktigt mysigt var det, hoppas det kommer lite bilder på det med.
 Nu msåte jag kila, ska in  till stan och handla lite smycken innan saxnäs och Springbreak. Ha det bra!

Love, Amanda 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: