SKRIVET: 2009-09-15, kl 08:06:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu är jag här igen!

Förlåt. Jag höll inte mitt löfte om att jag inte skulle få bloggtorka igen. Men sånt går helt enkelt inte att kontrollera, nu är jag här igen i alla fall!
 Skolan går frammåt. Det känns fortfarande som att de kommer ringa från Lindsdalsskolan någon dag, och fråga varför jag inte varit där på flera veckor. Det är inte så att jag inte gillar Jenny Nyström och min nya klass, det känns bara inte som skola. Inget negativt med det heller i och försig?
 I torsdags var det inspark! Det kallas ju inte inspark längre, men det var det ändå. Jenny har ju aldrig haft någon riktig inspark, men festen efteråt (som fortfarande var kvar) har förstås varit för oss också. Eftersom vi hade varit på Ljugnäs hela dagen och haft Klassens dag, kom jag hem ungefär en timma innan festen började. Jag åkte snabbt hem och fixade mig, och sedan åkte jag hem till My som går i min klass. Där var också Evelina, Linn, Astrid, Ellen Lif och Linn. Efter ett tag gick jag, Lif, Linn och Astrid till skolan och tog en liten paus innan vi begav oss till Vallen. Hela kvällen var sjukt kul! Var först inne ett tag, sedan gick jag ut och var med Lif lite. Träffade på Linn senare också. Bortsett från att jag frös som satan för att poliserna och vakterna på Vallen inte ville ge mig min jacka så var det en bra kväll! 
 I helgen har jag varit i Jönköping med mamma och pappa för att ta hand om mina brorsöner. De är verkligen hur gulliga som helst, jag tycker verkligen om att vara där. 
 Igår blev det att träffa Josse och Jossah. Jossah var det verkligen länge sen jag träffade! Så det var kul. Vi kollade på Charmed och sen åkte jag och Josse hem och gick en runda. 
 Resten av veckan är också fullbokad. Idag ska jag och mamma ut och äta, eftersom pappa är bortrest tills imorgon. Blir kanske bio efteråt, eller kanske någon film och senare Idol. 
 Onsdag ska tillbringas med Elvira. Torsdag ska jag träna innan jag har teater. Hoppas jag är frisk då bara, jag har en förkylning som hållt i sig i nästan en månad nu! Fredag åker jag till teaterfestival och stannar till söndag. 
 Nu ska jag äta frukost innan jag drar till skolan. Ha det bra!

Kram, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: