SKRIVET: 2009-09-22, kl 19:28:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Firande för Nicole!

Det är vad som händer ikväll! Det var flera månader sedan hon fyllde år, men då fick hon i present att gå på bio med mig och Hulda. Ikväll är det dags, så om ungefär en timma sitter vi framför bioduken och väntar på att se "Flickan som lekte med elden". Är sjukt pepp! "Män som hatar kvinnor" blev snabbt en favorit för mig, och en ny film med lite mer Lisbeth kan ju inte bli annat än bra! 
 Idag har jag i alla fall bara haft en lektion, sedan var det skoljogg. Kan medge att jag inte var så aktiv i det, jag och några från min klass och bildklassen stannade efter typ en halv km och satt och pratade tills vi hade varit borta så länge att vi kunde lura lärarna att vi hade gått. Vi lyckades. 
 Efter skolan har jag varit inne lite snabbt och hämtat en ny telefon, den gamla gick sönder så många gånger att jag fick en ny. Skulle även byta min svarta kjol till en grå, men den grå fanns inte i min storlek. Har också druckit té och kollat på film med Josephine!
 Blir mer bloggande imorgon, tänkte jag för nu måste ajg springa till bussen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: