SKRIVET: 2009-09-06, kl 10:12:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Har haft fullt upp!

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev! Har haft fullt upp med skolan och kompisar, så jag har verkligen inte hunnit skriva. I måndags var jag en snabbis inne i stan med Nicole och Hulda, i tisdags med Josephine, Micka, Julia och Rebecca och fikade. I onsdags sov Lif i min klass här, på tisdagen var jag med henne och Linn som också går i min nya klass. Fredagen bara flög bort av sig sälvt, träffade Hulda och sen var jag hemma. Och igår träffade jag Ebba och Hanna tillsammans med Hulda, vilket var kul eftersom det var länge sedan jag träffade dem.
 Idag blir det också lite att göra! Ska in till stan lite snabbt med Hulda nu på förmiddagen och sen blir det Josephine!
Skulle egentligen ha åkt till min kusin idag och firat henne, men jag har precis börjat bli frisk och mamma är sjuk. Så det blev inget med det, eftersom hon har två månader gamla Svea där hemma också. Men som sagt, att umgås med Josephine är ju inget "tröst"pris precis! 
 Imorgon är det skola igen. Jag vill dit samtidigt som jag verkligen inte orkar. Klassen och skolan är helt okej. Det bästa är EOSen, när vi har praktiskt arbete som Bild, Musik och teater tillsammansmed bildeleverna. Hamnade i samma grupp som Lif, vilket är väldigt skönt. 
 Men nu ska jag gå, hoppas ni får en bra dag!
 Kram, Amanda


Siri skywalker

bahbah tacktacktack raring :*:*



PUBLICERAT: 2009-09-13, 12:01:43 | URL: http://barbiespussy.blogg.se/
siri skywalker

Du är söt. visste inte att du bloggade. nu ska jag kika in här JÄMT!! ;)



PUBLICERAT: 2009-09-13, 12:02:19 | URL: http://barbiespussy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: