SKRIVET: 2009-08-30, kl 17:10:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny design!

Nu har jag äntligen en ny design här på bloggen, hoppas ni tycker om den! Nu ska jag bara försöka fixa en snygg header, som är lite mer personlig. Men det lär väl ta sin tid..
 Skolan har i alla fall börjat nu! Visserligen inte själva lektionerna, det kommer imorgon efter min sovmorgon till fem i tolv, men i alla fall. I torsdags var det bara namnlekar och liknande hela dagen, och i fredags gick vi två turer i korridorerna för att vi skulle hitta. Det kommer jag dock inte göra på ett tag i alla fall, tror jag. Efter skolan i fredags tig jag i alla fall en fika med Lif som går dans i samma klass som jag. Det var jättemysigt. Blev även en snabb runda på stan med henne. På kvällen träffade jag Hulda också. Blev att sitta vid vår gamla skola och prata. Känns konstigt att det inte är dit vi går varje morgon nu, har inte riktigt fattat det än. 
 Idag har jag köpt lite block och pennor i alla fall, så jag ska klara av morgondagen! Dessutom har jag övningskört lite. Enligt pappa gick det bra, så det gjorde det tydligen. Nu är jag hos Hulda som har hjälpt mig med att fixa designen! 
 Ha en bra kväll! Kram, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: