SKRIVET: 2009-08-30, kl 19:44:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bingolotto

Nu sitter jag med mamma och pappa och tittar på Bingolotto. Känns lite nostalgiskt, vi brukade alltid titta på det när jag var mindre. Just nu sjunger Erik Linder "För kärlekens skull", så sjukt bra! Han har så ren och vacker röst. Pogrammet förövrigt är dock inte så kul. 
 Imorgon blir det fika/lunch med Elvira efter skolan. Ska in en snabbis på Gina Tricot också och köpa en hängselkjol om den finns kvar. Det är synd att man ofta får lite putmage när man har kjolar i den modellen, men denhär gången tänker jag strunta i det. Hängslen är verkligen något jag tycker om, och dessutom behöver jag ju en svart kjol! Funderar också på att köpa ett flätat skärp, men tror jag ska in till Kupan någon dag och se om jag hittar något där i stället. Det känns lite dyrt med 149 kronor för ett skärp, i alla fall med min ekonomi. 
 
Kram, Amanda


Anonym

SV: jotack det är bara bra med mig :) hur är det själv då? du bloggar bra tjejen :)

KRAM



PUBLICERAT: 2009-09-03, 20:06:45 | URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Maria

Hej. Om du gillar E.M.D. så vet jag den perfekta bloggen för dig. Gillar du inte E.M.D. så behöver du inte bry dig om det här :) Och då ber jag om ursäkt. Men om det skulle vara så att du gillar E.M.D. eller någon av medlemmarna så tycker jag att du ska börja läsa http://www.emdtour.blogg.se

Det är den perfekta bloggen för de som gillar killarna. Bloggen har även blivit rekomenderad av killarnas egna hemsida och det är ju bra betyg ;)

Du är hjärtligt välkommen :)



PUBLICERAT: 2009-09-04, 23:13:35 | URL: http://emdtour.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: