SKRIVET: 2009-10-10, kl 13:22:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snabb vecka!

Hela veckan har gått så fort, det har varit skolan, teater, kompisar... det är mycket man ska hinna med! I onsdags blev det till exempel träning, torsdags blev det att äta på Thai Silk med Hanna och så har jag hunnit va med både Josephine och Nicole.
 Igår var det fest hos Julia i min pararellklass. Jag och några till följde med henne direkt efter skolan för att fixa musik och göra iordning lite. Redan vid sju-tiden började det komma folk, och hela kvällen var lyckad. Alla var lagom goa, och när jag vaknade efter ett par korta sovperioder hade jag, Julia, Emilia och Bilbo till och med efterfest innan vi däckade i soffan. Allt folk var otroligt trevliga och en sånhär kväll behövdes verkligen! Idag har jag hunnit hjälpa till att städa lite, prata lite och återställa mig lite efter gårdagen. Snart blir det in till stan och träffa Hulda och Nicole. Ha en bra dag!

Kram, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: