SKRIVET: 2009-05-28, kl 10:22:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

28/5

Har precis haft engelska, där tittar vi på Shakespear in love så det är rätt lugnt. Innan det lekte vi Ambassaden på gympan. Och nu har vi svenska, så Katarina ska väll dra igenom någon litteraturhistoriaskit på smartboarden..
 Innan dess ska Nicole skriva klart sin SO-Svuppsats så jag sitter med henne i datasalen nu.
Senare idag är det dags för uppspel på teatern, är lite nervös men inte så farligt än. Jag tycker inte om pjäsen vi spelar, så jag vill verklogen att vi som ska spela ska höja pjäsen så den i alla fall blir lite bättre! Därför msåte jag göra bra ifrån mig.
Det är dessutom väldigt synd om Gabriel idag, för han är sjuk (eftersom han harsovit med en kall fläkt i ansiktet inatt, jävla pucko).

Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: