SKRIVET: 2009-05-29, kl 08:26:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

28/5

Satt och funderade på varför Josephine aldrig kom, vi går nästan alltid till skolan tillsammans, så jag ringde Hulda. Och det visade sig att vi inte börjar förrän halv! Då har vi dessutom kör, inför skolavslutningen, så tiden är inte så noga. Så nu sitter jag och väntar på Josse. 
 Glömde berätta att jag träffade Kim igår på stan, vi sprang på varann så hon följde med mig och köpte kaffe! Sen gick vi till Kalmar teater. På vägen gick vi in i en second hand affär, där jag köpte en fin mugg som jag funderar på att ha som prydnad! Hon berättade i alla fall att hon ÄNTLIGEN skulle flytta in  till stan! Hon har bott typ i Pataholm tidigare, så det har varit svårt att träffas. Och efter sommaren flyttar hon antagligen till Gotland, för att gå på en av landets bästa teaterskolor! Själv nöjer jag mig med Kalmars estetsiska. Är glad att vi i alla fall kommer få en sommar nära varandra innan hon åker!
 Nu har jag dratt på mig träningskläder, time for walk!

Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: