SKRIVET: 2009-05-28, kl 21:45:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

28/5

Uppspelet gick rätt bra antar jag, med tanke på att det var första gången jag såg Mari (min teaterlärare) gråta! Och vi har trots allt spelat tillsammans i nio år..
På tal om att jag spelat i nio år, så fick jag ett halsband! Man får det efter nio år på Triangeltetaern där jag spelar. Det är en rund bricka med vår symbol, dur och moll, på. 
 Så snart är teatern också klar för terminen, bara en repition och uppspel i Åmål på några deltagares skola.
Imorgon blir det ut och gå en mil med skolan, det ska bli jätteskönt! Träningen igår blev ju inställd och idag hann jag ju inte träna.
 Efter promenaden ska jag och Hulda cykla in till stan och köra ett spinningpass också och på kvällen blir det tjejfest hos Rebecca. Ska bli för bra!
 Förresten måste jag bara tala om hur underbara jag tycker de nya AIDS-tröjorna på H&M är, det ska bli nästa inköp för min del! Tycker bäst om Katy Perrys,
 Dita von Teese, (är hon inte för cool förresten?), Rósin Murphins och Yelles. nackdelen med Katy Perrys och Rósins är att det är bodys, vilket jag inte använder så ofta.
 Jag har varken bra shorts eller kjolar att ha en body till, och riktiga jeans använder jag aldrig. Men får väll se till att införskaffa en snygg kjol eller ett par shorts.. 
 Det bästa är ju dessutom att man skänker pengar till forskningen om AIDS, 
vilket är helt underbart!  AIDS är verkligen en sjukdom som det borde forskas mer om, så vi kan stoppa den! 
Och finns det något bättre sätt att stoppa en hemsk sjukdom än att köpa en snygg tröja?
 Nu är det dags för mig att göra mig i ording för att sova! Ska smörja in mig med Doves underbara summerglow, som verkligen funkar! Sen ska jag lägga lite balsam i mitt slitna hår (det verkar aldrig bli lent och fint igen efter två års plattande som jag nu helt lagt av med!) Dessutom ska jag ta och dutta lite tandkräm i ansiktet för att få bort finnarna som poppat upp under teatersminket! Tandkräm funkar verkligen, men man får inte ta mer än vad som behövs! 
 Godnatt!
Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: