SKRIVET: 2009-05-27, kl 19:34:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

27/5

Blev en runda på stan idag med mamma, träningen var inställd. Köpte ett träningslinne och en ny mascara. Sen åkte vi och handlade på Maxi, och det visade sig att mamma hade vunnit en resa tur och retur med flyg till stockholm! Vi ställde på skoj upp i en tävling när vi var där sist, och några dagar senare får jag reda på att jag vunnit 300 kronor i presentkort där (som tur var gällde det på smink också, men funderar ändå på att byta bort det till mamma för pengar)! Och nu har mamma dessutom vunnit en resa, snacka om tur.
 Nu skja jag mysa ner mig i soffan och titta på Grey´s anathomy och äta lite naturgodis, underbart! dessutom har jag varit sjukt sugen på soda-stream vatten idag, så ska nog ta mig några glas med det med!

Love, Amanda


Hulda

KÖPTE DU DET APROKOSA LINNET?!:D



PUBLICERAT: 2009-05-27, 23:55:13 | URL: http://hulds.blogg.se/
en Amanda lover!

Ofta mi vann en resa till stholm med?:D det var som attans <33



PUBLICERAT: 2009-05-28, 13:36:15 | URL: http://nicolesmedjebrink.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: