SKRIVET: 2009-05-26, kl 19:28:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

26/5

Ja, det blev allt ett dopp! Både jag, Nicole och Hulda hoppade i efter en lång tids övervägande. Och det var helt okej! Efter ett tag var det till och med lite varmt! Josse stannade dock på land, badkruka!
 Snart kommer dom i alla fall till mig och kollar på film allihopa, vi ska se på Mamma Mia och sjunga med som galningar! Älskar filmen, hoppas att jag en dag ska få se musikalen live, eller helst av allt spela med.. haha, men jag kan ju fortsätta drömma!
 Imorgon är det onsdag, en rätt okej dag. Efter skolan ska jag och Hulda spinna, ska bli sjukt kul! Jag går på spinning 2-3 dagar i veckan, och det är verkligen en träningsform jag gillar! Snart blir det ju gym också, behöver träna överkroppen med! Egentligen är det väll där jag helst av allt vill förbränna fett, men att träna överdel är ju inte alls lika kul. Dessutom går det ju inte att punktförbränna, så på sätt och vis blir det ju som jag vill!
 Nej, nu kan jag inte skriva mer för dom ska vara hos mig halv åtta. Vi hörs kankse sen, ska i alla fall lägga upp lite bildbevis på att vi faktikst hoppade i vattnet!

Amanda


Där ser ni att vi minnsann vågade hoppa i!

Bevis på att vi faktiskt vågade hoppa i det kalla vattnet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: