SKRIVET: 2009-06-08, kl 20:27:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

8/6

Kom precis ut ur dushen, välbehövligt efter två och en halv timmas träning! Först värmde jag upp lite i någon kvart, sen gymintroduktion (kunde det mesta, men var ändå bra att gå igenom så jag gjorde rätt) i nästan en timma och sedan gå igenom allt som det skulle vara. Lägg på ett spinningpass på det, och där har du min eftermiddag!
 Innan träningen har jag spelat teater, för världens mest respektlösa publik. Måste faktiskt erkänna att jag aldrig varit med om något sånthär! Var och vad jag än spelat med i under mina nio år på triangelteatern så har det alltid varit  uppskattat och publiken har varit mer eller mindre fantastisk! Idag var de allt annat än fantastiska. 
 Men när jag ändå pratar om teatern kan jag berätta att jag och några där ska åka till Tyskland i
sommar! Ska bli jättekul, åka till ett annat land och spela tater och så i fyra dagar. 
 I morgon blir det att göra synundersökning (behövs ju om man ska köra bil), kolla upp mitt bett på armen (en del har kommit fram till mig på stan och frågat vad som har hänt, så är nog dags att kolla vad det är) och eventuellt träna. 
 Dessutom kom spexfotokatalogen idag, en del är verligen helt sjukt bra och roliga (medan andra är väldigt tråkiga och har inte ens klätt ut sig!)
 Nu blir det att ta de lugnt, hörs kanske imorgon!

Slänger in en bild från Nicoles tjejkväll dessutom!

Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: