SKRIVET: 2009-06-25, kl 23:31:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snart läggdags

Ja, snart är det dags för mig att gå och sova. Kan behövas efter denhär dagen, glömde berätta det men Alexander är sjuk och det gör hela denhär barnpassningssaken lite krånglig. Men ändå är det så kul, och de är så mysiga! 
 Har varit ute och gått en runda med Josephine, passade på att vänja mig vid mina nya hårförlängningar (de är från Happyhair, lightest blond). Det är verkligen ovant! Nästa vecka blir det att klippa sig, Hulda ska med som moraliskt stöd (jag hatar att klippa mig, brukar sluta i tårar eftersom jag inte passar i kort hår men det är så slitet så det måste klippas!). 
 Imorgon blir det att ta det lugnt, ska kolla lite film med Alex och Vincent och baka pannkakor. På kvällen kankse det blir
att gå ut och gå med Hulda. Hon smsade dessutom mig idag och berättade att Veronica Maggio kommer till Kalmar! Någon som vet hur mycket det kostar att gå och titta?
 Innan  jag ska sova ska jag i alla fall smörja in mig med Dove´s Summer Glow, passar bra eftersom jag vill bättra på brännan! Ska även skölja ansiktet med Vera Deeply cleansing facegel, som jag tycker är helt underbar! Jag har lite problem med finnar som poppar upp här och där, och denna hjälper verkligen! Ska dessutom smörja lite med tandkräm, vilket jag också tycker funkar! Jag måste säga att jag tycker det är apotekets ansiktsvatten som funkar bäst. 
 Tidigare ikväll gjorde jag dessutom en jättegod smoothie på yoghurt, färska jordgubbar, kiwi och banan. Jättegott!

God natt


Någon mer än jag som märkt resultat?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: