SKRIVET: 2009-06-26, kl 16:38:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nicoles födelsedag!

Har precis varit och köpt mig lite nötter. Har ju godisförbud nu i sommar, och har bestämt mig för att inte ens äta det naturgodis som det är choklad/yoghurt i, men lIte nötter får jag unna mig! Det får ju naturligtvis inte bli för mycket av det heller, men när Alexander och Vincent ska sitta och vräka i sig chips så tyckte jag att jag kunde få köpa ett hg nötter!
 Ska dessutom säga att det är Nicoles födelsedag idag! Ringde för en stund sen och sa grattis. Imorgon ska jag dit på lite eftermiddagsfika. Ett grattis ska jag i alla fall ge henne här på bloggen för det, och så mycekt mer, är hon värd!
 Ikväll kankse det blir att gå en runda med Hulda, annars blir det nog ännu en lugn kväll.

Amanda


Nicole

nawe, tack så mycket, i efterskott ;) <3



PUBLICERAT: 2009-06-30, 23:09:36 | URL: http://nicolesmedjebrink.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: