SKRIVET: 2009-06-28, kl 18:00:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kalmar slott

Idag har jag varit på Kalmar slott med mamma, pappa, Alexander och Vincent. Rätt konstigt att man inte ens tänker på hur fint det är när man bor i Kalmar. 
 Nu när vi kom hem badade Alexander och Vincent i poolen. Jag själv har bara tagit det lugnt hela dagen, har varit jätteskönt!
 Igår blev det att kolla Harry Potter med Hulda, efter att ha haft piknick hos Nicole. Pickniken var verkligen otroligt mysig, vi åt jordgubbstårta och kex och drack kaffe. 
 Ikväll får jag se vad det blir att göra, är rätt pepp på att röra på mig så antingen blir det väll att gå/springa en runda med nån, eller själv, eller så får jag se om någon har ett bättre förslag.
Ha det bra!

Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: