SKRIVET: 2009-06-29, kl 16:09:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sprungit!

Det blev en runda, trots allt! Det var hur skönt som helst, trots värmen och myggen. Nu ska jag snart in i dushen, och sen äta innan jag ska va med Hulda. Vi ska kolla klart på sista delen av Harry Potter och fenixorden, eftersom vi inte hann med hela sist. Hulda nämnde att de va som gjorda för en årskull, och jag håller med. Första filmen är lite som en barnfilm, andra lite vuxnare och så går det uppåt. Femman som vi tittar på nu är faktiskt lite obehaglig emellanåt och även Harry, som förut var en "snäll liten pojke" har mognat han också. Har precis börjat läsa om böckerna (var ett tag sen så jag kommer knappt ihåg dem!) och ska se om de är likadana de också, den första är i alla fall rätt lättläst!
Nu blir det i alla fall att dusha och äta, sen Hulda. Kankse blir det att ta en smoothie eller gå en runda ikväll också?

Wonderland - Sunset Bikini Set
Jag vet att jag är otroligt efter,
men är inte dehär bikinina från Nelly.com helt underbara!
Speciellt knytet därbak (syns tyvärr inte på denhär bilden)
Jag tycker jättemycket om den blå, men den röda är inte fel den heller!
298 kronor kostar den, och om det blir en ny bikini för mig denhär sommaren,
står den här klart högst upp på listan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: