SKRIVET: 2009-06-09, kl 21:49:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

9/6

Tiden går för fort! Imorgon är sista dagen i skolan (torsdag är klassens dag och då ska vi vara någon annanstans) och dessutom avslutningsfest! Ska bli jättekul tror jag, tycker vi i festkommitén har lyckats rätt bra? 
 Morgondagen börjar hur som helst med körövning inför nians skolavslutning, och efter det blir det städa (och så ska Hulda sminka mig och sätta dit lösnaglar på mig, hon är jätteduktig på sånt!). Halv ett måste jag och de andra i festkommitén åka och fixa där vi ska va (hemligt än så länge)  och fixa oss där! Blir förhoppningsvis en kul kväll med god mat, underhållning och dans!
 Sen blir det dags att åka hem och göra sig i ordning för dagen efter blir det klassens dag, och skolavslutning. Kan inte fatta att jag slutar grundskolan! 
 Idag var i alla fall en rolig dag. Vi fick för oss, i lördags, att vi skulle göra nåt kul dehär sista dagarna. Så idag blev det att fixa oss med lite "emo"- stil. Tycker för det första att det är en sjukt snygg stil, och så är det kul att se lite annorlunda ut än vad man brukar för en gångs skull. Kan dessutom berätta att det var lite protest från min sida, är sjukt trött på folk som behandlar andra efter klädstil! och som sagt, hur snyggt är det inte med själva hardcore-stilen?
 Det roliga var i alla fall att vi satte upp bilder på oss själva från de tre gångna åren! Det var bilder på hela gänget, på Micka med ostbågar i näsan, på mig i sexan (fyra år sen men ändå), en och annan fyllebild och arangerad strulbild på Jossah och Hulda. Allt för att tacka för våra tre högstadieår ( matkriget fick vi skippa, vill inte bli av med lämpet). Imorgon blir det kurragömma med dunk! Inga ska glömma oss, har vi bestämt.
 Två dagar kvar till skolavslutning då, kan inte tro det!

Love, Amanda


Hulda

Imån, glamour, Jag ska göra dig till en primmadonna!

Too good to bee true! <3



PUBLICERAT: 2009-06-09, 23:38:53 | URL: http://hulds.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: