SKRIVET: 2009-06-06, kl 10:50:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

6/6

Nationaldagen idag, och där med ska jag till Coop och dela ut tårta med teatern. Föreningen får 1500 för det och pengarna går till till exempel festivaler och om vi ska spela någonstans långt borta, men även till rekvesita och liknande. Så tyckte det var dags för mig att hjälpa till. 
 Efter det blir det Hulda, och sen tjejkväll hos Nicole. Ska bli mysigt, om vädret blir bra ska vi grilla och bada badtunna. Håller tummarna för vädret! 
 Ska bli kul att det är alla de "vanliga" tjejerna, vi kommer ju snart till olika skolor. Det ska dock inte skilja på oss, eller hur?
 Igår på vuxenveckan var det mest föreläningar, de mest intressanta var om Unga företagare och Kumulus (volontär och utbyte). Dessutom kollade vi på dagboken, och det måste ju vara en av de bästa filmer som gjorts! Vad det hade med temat "vuxenvecka" vet jag dock inte.
 Blev träning sen, med Hulda, sprang i ungefär 40 minuter, körde lite crosstraining och styrka. Jätteskönt!
Nu msåte jag sluta, ska äta frukost innan jag åker.

Love, Amanda 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: