SKRIVET: 2009-06-03, kl 20:09:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

3/6

Har precis varit på träning, helt underbart skönt! Gymmade för första gången i mitt liv, på söndag eller något blir det  att boka guidning med någon där, som  kan visa mig hur man gör med maskinerna och vad jag ska träna och vad!mEtt spinningpass med Hulda blev det också, jätteroligt! Kul att vara igång igen.
 Fick reda på lite betyg idag med, VG i både SO, svenska och bild. Hade varit kul att höja sig, men är ändå rätt nöjd.
imorgon startar vuxenveckan. Vi ska tydligen få lära oss allt möjligt som kan vara viktigt att kunna i vuxenlivet, ska bli intressant. Missar ju tyvärr större delen av måndagen, ska spela teater i Ålem, så får hoppas det inte är nåt jättekul då.
 imorgon är det exakt en vecka kvar till skolavslutningen, känns jättekonstigt. Har gått på samma skola i nio år, tre år med klassen (minst, en del är med sen låg och mellanstadie). Tänk att alla de som är en självklarhet att träffa varje dag kanske det dröjer länge tills jag träffar efter sommaren. En del kanske jag knappt kommer träffa alls? Jag har inte så bra kontakt med min klass, men den har blivit bättre så nu känner jag verkligen att jag kommer sakna dem!
 Och korridorerna som jag gått fram och tillbaka genom varje dag i tre år, letktionerna jag har gått (och inte gått) på, rasterna, lärarna, ALLT! Jag kan nog komma på flera tusen saker jag kommer sakna. Är bara att hoppas att gymnasiet blir lika bra.
 Nu blir det att ta en snabbdush, trots att jag verklige längtar efter att använda de nya prudkterna mamma köpte till mig hos frisören idag. Jag har så slitet hår, så nu har hon köpt produkter som förhoppningsvis förbättrar det! desutom blir det klippning dagen efter skolavsluningen, är verkligen nervös! Hatar att klippa mig, men det är nödvändigt. Sen blir det Grey´s med mamma och ett telefonsamtal till Hulda!

Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: