SKRIVET: 2009-06-02, kl 21:42:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

2/6

Idag var näst sista riktiga skoldagen! Hade sista matten (prov, fattar inte varför eftersom de inte avgör mycket), sista NO:n (spelade kort med Micka och Malin), sista slöjden och sista kören. Kören var det värsta, jag kommer verkligen sakna det. Det är verkligen lugnande att sitta där och sjunga med alla andra. Och Eva, underbara Eva! Jag tyckler verkligen om henne, hon måste vara den bästa musikläraren någonsin. 
 Efter skolan åkte jag och Hulda hem till henne och jag hjälpte henne med bilduppsatsen, det blev väldigt bra! Sen blev det té och kaffe hos mig. På vägen hem till mig såg vi en moppe som verkade bekant.. bara det att på moppen skulle Jossah ha suttit och inte nån i åttan! Att tjejen dessutom hade sasmma hjälm som Jossah och att Jossahs moppe hade blivit snodd samma dag gjorde inte saken mer intressant. Och hade vi inte rätt, självklart hade hon snott moppen! Är
 så arg, varför kan inte vissa hålla fingrarna i styr? Men  nu är i alla fall moppen tillrätta. 
 Prayade med en aggresiv Elvira nyss, på torsdag blir det sushi med henne! Underbart, var länge sen.

Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: