SKRIVET: 2009-06-23, kl 16:42:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

23/6

Dagen började med att vi åkte och hämtade Alexander och Vincent (min brors söner) i Lenhovda, som ligger mellan Jönköping där min bror bor och Kalmar där jag bor. 
 Sen blev det att åka till Mc´Donalds och äta. Jag tog en sallad, vilket jag faktiskt tycker är godare än den "vanliga" maten där!
 Efter det blev det att åka ner till hamnen och kolla båtar och äta glass. Och nu sitter jag hemma efter att varit med och tittat när Alex och Vincent badade poolen vi köpte igår (en såndär liten pool alltså, och jag badade inte!). Jag somnade i solen också, så känner mig helt borta.
 Ikväll kanske det blir att gå en runda, annars bara ta det lugnt. Upp vid nio i morgon, ska träna vid tio. 
Ha en bra kväll!

Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: