SKRIVET: 2009-06-22, kl 11:58:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

22/6

Satt uppe lite för länge igår, kom i säng lite innan tre skulle jag tro, så idag är jag trött! 
 Blir stan idag igen, med Kim. Hon ville ha hjälp med att hitta ett par fina kjolar, så jag lovade att hjälpa henne att hjälpa till att hitta något. Höga kjolar är verkligen ett av mina favoritplagg, skulle nog utan att överdriva, kunna säga att jag bodde i dem hela vintern och våren! Nu har jag dock kommit ifrån dem lite, men bara lite.
 Blir kankse träning ikväll, eftersom Kim också tränar på samma gym som jag. Och jag behöver det verkligen! Har inte tränat sen i torsdags, och jag börjar bli riktigt sugen nu!
 Tänkte slänga in en bild på  mina senaste köp när jag kommer hem, låter väll som en bra idé? Tänkte lägga in både det jag köpte igår, det jag eventuellt köper idag (ska försöka hitta en tunika på gina tricot, som Blondinbellaåvisade igår på sin blogg, men den har antagligen inte kommit hit än...) och kanske lite till som jag hittat på senaste. Låter väll bra? Nu blir det att fixa sig innan jag åker.

Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: