SKRIVET: 2009-06-22, kl 00:43:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

21/6

Kan börja med att skriva att midsommar var lyckad! Min opepp känsla gick över när jag anlände till köpingsvik, och kvällen blev verkligen jättekul! Först blev det fika med Josephines familj och deras vänner, och det var såklart jättetrevligt. Efter det blev vi bjudna på förfest i grannstugan, hur mycket bättre kan en kväll börja? Vi körde ölspelet, pratade och dansade. Efter ett tag drog vi till campingen, och där var det människor! Rebecca och Micka försvann rätt snabbt, men jag, Julia och Josse höll ihop nästan hela kvällen och träffade en massa folk! När vi kom tillbaka till stugan var de efterfest hos grannarna, och det blev lugnt. Gick och la oss strax innan tre, och vaknade igen ungefär nio, halv tio. Åkte hem runt tolv, och gick och tog det lugnt hela dagen. Rätt skönt efter en lång kväll!
 På kvällen kom Hulda och vi kollade på andra Harry Potterfilmen, åh vad jag tycker om dem! Och vem kan låta bli att tycka att Harry och Ron är sjukt snygga? Inte jag! Om jag inte har nämnt det så ska jag och Hulda ta oss igenom alla filmerna innan sexan kommer, och ikväll är det trean och kanske fyran som gäller, vi får dessutom sällskap av Nicole ikväll. Hoppas hon kommer ge sig och gilla filmerna lika mycket som jag och Hulda!
 Efter andra filmen igår, kom i alla fall Rebecca med ännu en film (och även en påse grillchips, och där hade vi receptet på en lyckad kväll när man vill ta de lugnt!). Filmen var Twilight, jag är helt kär i den! Såg den när den gick på bio, och fastnade på en gång. Har läst alla böcker, ettan till fyran, och ser fram emot nästa film!
 Idag blev det en dag på stan med Nicole och Hulda. köpte en herrklocka på Ur och Penn, en klänning på BikBok, ett armband föreställande en blomma i läder, ett hårspänne och ett läppglans! 
 Som sagt, lugn kväll ikväll med.

 RonWeasley.jpg Ron Weasley (Rupert Grint) image by Cinnabun1322
                                                        Vem kan låta bli att bli totalt älska dem?






Kan inte heller låta bli att slänga in en bild på klockan jag köpte idag,
Regal water resistant, köpt på Ur och penn. Kostade egentligen 498 kronor men jag
fick den för halva priset! Har länge velat ha en herrklocka, så är jättenöjd!


Kimmmmmmmmmmmmmmm

Ja ska gifta mej me Daniel Radcliff när ja blir stor! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: