SKRIVET: 2009-06-18, kl 11:08:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

18/6

Imorgon är det midsommar och jag är hur opepp som helst! Just nu känns det som att jag hellre sitter hemma med en påse naturgodis och en bra film, men lär ångra det.
 I förrgår blev det träning (har träningsvärk än) och sen på kvällen hem till Hulda och kolla i gamla skolkataloger. Hur kul som helst! 
 Igår blev det att gå till skolan och lämna gamla böcker, så fick träffa allalärare igen! Inte alla, men i alla fall en hel del var där. På kvällen blev det cupcakes med Josephine. Misslyckat och alldeless för sött!
 Idag ska jag träna med Hulda, trots extrem träningsverk sen i tisdags. Men det sägs ju att det är bra att träna när man har träningsverk?
 Snart ska det i alla fall bli att göra frukost, och sätta mig med den och nya ELLE (tog ett tag innan jag köpte den, så den är ny för mig!) och bara ta det lugnt. Vad gör man annars när det regnar?
 Ska först bara berätta om hur otroligt ledsen jag är över hur Grey´s Anathomy slutade! Både Izzie och George var absolut två av mina favoriter, och jag hade verkligen hoppats på ett bra äktenskap mellan Izzie och Karev! Ush, hade nog inte varit glad än om inte Hulda kommit med den glada nyheten om att hon ska dra med mig till Liseberg senare i sommar! Det ska bli jättekul!


Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: