SKRIVET: 2009-06-01, kl 15:23:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

1/6

Dagen började med engelska, fick reda på att jag hade kvar mitt MVG i engelska så nu kan jag äntligen pusta ut! Efteråt hade vi matte. Ska ha matteprov imorgon, förstår inte meningen med det när det bara är två riktiga skoldagar kvar! På torsdag och fredag är det nämligen vuxenvecka och samma sak de tre dagar som är kvar nästa vecka. Svenskan blev uppskjuten med tjugofem minuter, så det blev långrast! 
 Efter rasten blev det utdelning av några uppsattser från sjuan! Det var allvarligt talat länge sen jag skrattade så mycket. På framsidan var det en ful bild som jag målat på migsjälv och hela uppsattsen var otroligt dåligt skriven och gick ut på att berätta om mina så kallade vänner på den tiden. Det kallar jag flashback!
 Lunchen tillbringades med Nicole, Hulda, Michelle och Josse oich sen var det dags för sista gympalektionen på Lindsdalsskolan! Kändes skönt, men ändå otroligt sorgligt. Vi hade dessutom vikarie, och jag som tycker om min gympalärare (trots att jag hatar ämnet han undervisar i).
 Gick på spanskan för en gångs skull, onödigt för vi hade vikarie. Sen SO där vio pratade om EU. Tycker EU är ën ganska bra idé, men förstå¨r inte rikyigt varför vi ska betala ca tjugofem miljarder när vi bara får tillbaka ungefär tolv? Min SO-lärare försökte förklara, men förstå fortfarande inte. 
 Nu ska jag umgås med Josse och vi ska in och köpa träningskort till mig och sen bada!

Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: