SKRIVET: 2009-06-13, kl 09:19:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

13/6

Då har man slutat nian då. Det känns konstigt, eller så är det bara det att det inte känns alls.
 Hela avslutningen var i alla fall otroligt lyckad! På dagen åt klassen på Thai Silk, efter att ha varit på kattrumpan och badat, spelat kupp och massa annat. Slutade lite innan tolv, så det blev en runda med Michelle och Nicole på stan. Michelle köpte ett par jeanstights och jag köpte en kofta. Sen hem och hämta mormor, och sen göra sig i ording.
 I kyrkan höll prästen och rektorn tal, och föräldraföreningen delade ut stipendium. När betygen delades ut klappade alla händer och skrek, och när jag skulle ta mitt slutbetyg rann tårarna mer än de gjort på hela kvällen!
 Sen blev det kramkalas, det är otroligt hur jag kommer sakna alla!
Efter det hem och äta och fika och sen till elverket och festa. Det var också otroligt lyckat! Alla var där, både vanliga gänget och de som inte brukar vara ute så mycket. Finns inte så mycket att säga om kvälle, bara just det att den var så lyckad!
 Igår blev det sjuornas/åttornas avslutning sen stan med Hulda, träffade Sara med inne på Corner. Kvällen blev slapp, skönt det med mitt dunkadunka som hållt på i mitt huvud hela dagen. Nu blir de iväg på körskola!

Love, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: