SKRIVET: 2009-07-16, kl 12:56:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tänk att åka utomlands...

Idag sticker Josephine till Kreta i två veckor med sin pojkvän, Adam. Och ja, jag är avundssjuk! tänk att, tillsammans med sin pojkvän dessutom, få åka till ett varmt och vackert land helt ensamma i två veckor. Sola och bada hela dagarna, och få vara ifred och bara ha kul och ta det lugnt i två veckor! 
 Dessutom har både Nicole och Huldas föräldrars semaster börjat nästa vecka, medan mina föräldrars slutar. Tror de flesta som jag umgås med har föräldrar som ska ta semester ju, vart ska jag ta vägen? Får hoppas på att någon jag inte frågat kommer med den glada nyheten att de ska stanna hemma!
 Idag ska jag va med Nicole, och ikväll ska jag hem till Jossah tror jag. Ska bli kul har inte träffat henne på länge!
Ha det bra!
Amanda


Linda H - Hair & Make-up artist

Hej! alla penslar SKA tvättar, äktahårspenslar tvättar du med schampoo och syntet med diskmedel. =) MUS foundations ligger på 245, så kom in och ta en titt!



PUBLICERAT: 2009-07-17, 21:45:14 | URL: http://micromiss.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: