SKRIVET: 2009-07-20, kl 19:35:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stan och Datemovie

Festen igår var helt okej, kul att träffa dem man inte träffat på länge! Var rätt lugnt, och jag åkte hem vid tolv eftersom pappa hämtade mig (hade jag fått ta buss hade jag fått åka ännu tidigare eftersom nattaxa är så dyrt). 
 Idag blev det att gå upp vid åtta, och göra sig i ordning för stan! Hulda hittade jättemycket fint medans jag och nicole som var panka fick nöja oss med att bara lägga pengar på fika. Men det var kul i alla fall, och nästa vecka ska jag shoppa loss!
 Ikväll blir det att kolla på Datemovie med Hulda och Nicole, ska snart möta dem vid magneten.
 imorgon blir det träna och Harry Potter, längtar!
Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: