SKRIVET: 2009-07-28, kl 17:09:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Spinning snart!

Idag blev det som jag sa tidigare att träffa Sofie. Vi gjorde inte så mycket, pratade och pärlade lite. Gick ut och gick lite med.
 Snart är det dags att cykla in till stan. Är jättepepp på att spinna!
Imorgon ska jag vara med Elvira, och på kvällen ska jag på Harry Potter för andra gången. Mamma och pappa ville också se filme, och man tackar ju inte nej till gratis bio?
 Måste ju berätta hur uppspelet gick också! Vi spelade nämligen upp barnpjäsen Prins Lini på Kolbodabadets camping. Låter kanske inte så kul att spela barnpjäser, men att spela upp dem är verkligen jättekul! Barnen verkar verkligen uppskatta det, och föräldrarna med. Det är dessutom extra kul att vara berättare, som jag är i pjäsen, för då får man ju prata mer med publiken. Och att berätta sagor för små barn, är ju kul. Uppspelet gick bra i alla fall, och jag är glad att vi ska spela pjäsen fler gånger. När vi spelat klart åkte vi och badade med. Det är så kul att vi i gruppen kommer lite närmare varandra. 
 Men nu ska jag som sagt cykla in till stan, ha de bra!


JENNY

åhåå, men tack pudding !

Jag saknar dig <3



PUBLICERAT: 2009-07-28, 21:43:23 | URL: http://jenjey.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: