SKRIVET: 2009-07-28, kl 11:05:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skotips, någon?

Idag ska jag träffa Sofie, och vi har bestämt oss för att pärla. För vem har sagt att det är sånt man bara gör när man är liten? 
 Senare ikväll blir det att träna med, spinning med Kim. Ska bli jätteskönt! Till och med i förra veckan hade jag inte spinnat på hela sommarlovet, men nu ska jag köra igång igen. Gym är jätteskönt, men när man tränar i grupp får man mer power och vill utmana sig själv på ett annat sätt.
 Dessutom finns ju problemet sen igår kvar, jag behöver ett par skor till min brors bröllop! Så om det är någon som har sett ett par snygga skor som skulle matcha till klänningen (lägger ut bild under) jag ska ha, så säg till! Jag tycker det snyggaste skulle vara ett par i trä eller läder. Klackar eller kilklackar ska det vara i alla fall, gärna lite åt gladiaterhåller eller bara allmänt snygga.
 Kramar, Amanda


Nicole, Jenny, Hulda, Jag (hems armbild men det var den ända jag hittade!)
Där får ni i alla fall en skymt av klänningen, den går ungefär ner till knäna och tyget
i "kjolen" är vit och blårandigt (ser nästan bara blått ut på bilden).


JENNY

SOMMARBRUDAR <3



PUBLICERAT: 2009-08-15, 15:23:20 | URL: http://jenjey.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: