SKRIVET: 2009-07-27, kl 23:09:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ska det vara klackar så ska det!

Jag ursäktar för dålig uppdatering, har haft bloggtorka och dessutom har jag försökt komma på hur man gör om designen och gör en header till bloggen. Jag har fortfarande inte kommit på hur, så är det någon som har lust att hjälpa mig så tar jag emot all hjälp jag kan få! 
 Idag har varit en rätt slö dag. Jag gick upp tidigt och tillbringade förmiddagen och en stund på eftermiddagen med boken Räcker det om jag älskar dig? av Katarina Von Bredow. Boken är jättebra, och författaren med. Alla hennes böcker har jag läst om och om igen. Favoriterna är Syskonkärlek, Som jag vill vara och Som om ingenting. Vi hade besök av Katarina Von Bredow i åttan, och det var jätteintressant eftersom jag gillar hennes böcker så mycket. Det roligaste svaret jag fick på alla mina frågor, jag ställde en hel del, var om någon bok var byggd på hennes liv. Och svaret var inte förväntat, kan jag säga! 
 Pappa slutade i alla fall tidigt idag så vi hann övningsköra innan mamma kom hem och vi åkte till Öland för att kolla på skor. Övningskörningen gick bra, skoletandet gick inte lika bra. Vill ha ett par fina skor till min brors bröllop, men jag trivs inte i höga klackar. Och ska det vara klackar så ska det vara höga, tycker jag. Och ett par klackar tycker jag är finast på bröllop.
 Imorgon blir det att vara med Sofie, och på kvällen träna med Kim.
Kram, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: