SKRIVET: 2009-07-14, kl 11:17:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pappas födelsedag

Igår blev det träning, hur skönt som helst. Efter det blev det att träffa Elvira, och det är inte dåligt det heller!
Idag fyller min pappa 53 så det blir att fira honom senare. Innan dess kanske jag ska hälsa på Hulda när hon har luch, hon tränar sina simmungar på Långviken idag så i så fall hade ajg tänkt ta med mig lite mackor eller en sallad och göra henne sällskap. Men ajg har inte fått tag på henne än, så jag får se hur det blir med det.
 Var och hälsade på min kusins dotter igår (och min kusin, moster, mormor med) och hon var så otroligt söt! Tror knappt jag har sett en sötare bebis, och längtar tills hon blir lite, lite större så man vågar hålla henne! Just nu skulle jag aldrig våga det med tanke på min klumpighet...
 Imorgon blir det träning med Kim sen ska jag va med henne och vi ska titta på när Mari, Simon och Linda spelar teater! De är med i "Ett strömspel", en pjäs om när det kom ström till Öland. Mari har varit min teater"lärare" sen jag var liten, och Simon och Linda är hennes barn som jag har sett spela många gånger! Alla tre spelar dessutom med i "Prins Lini" som vi ska visa för barn nu i höst, det är jättekul att få spela med dem!
 Nu ska jag göra mig i ordning, vi hörs!


Anonym

sv: haha belv du rädD? :D



PUBLICERAT: 2009-07-15, 10:30:41 | URL: http://minnahokka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: