SKRIVET: 2009-07-19, kl 18:42:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mysdag med Hulda och fest i Borgholm

Igår blev det som sagt stan med Nicole, och sedan mys med henne och Hulda hos henne. Var kul att träffa Hulda, känns som det var längre än en vecka sedan vi sågs men det var det faktiskt inte? Och en vecka, det är snart så länge Josse har varit på Kreta så nu tycker jag hon ska ta sig hem. Men tyvärr, en vecka har hon kvar där när den första har gått.
 Idag vaknade jag så sent som klockan tolv! Vissa är vana vid dethär, jag vet, men för mig är det helt otroligt. Jag som brukar vara morgonpigg?
 Blev att fixa sig och dra till Hulda, och där drack vi té och mysade ner oss framför "the Grudge 2". Jag erkänner, jag har inte sett ettan och jag är otroligt rädd för skräckfilmer men den var bra. 
 Nu ska jag ta några tag med borsten genom håret och sen ska jag till Borgholm och träffa Hanna och hennes kompisar! dom ska ha överaskningsfest för en som har fyllt år, och jag blev bjuden så jag ska dit. Ska bli kul att träffa henne, hon ska ju till Italien.
 Somsagt, några drag med borsten väntar. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: