SKRIVET: 2009-07-06, kl 14:37:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Konfirmation, teater och tjejkväll ute!

Igår var det Sofies konfirmation, det var hur kul som helst att gå på! Var inte på själva konfirmationen, men middagen efter med hela hennes släkt. På något sätt kändes det som konfirmation i alla fall, och inte bara som en vanlig släktträff. Jag längtar tillbaka till min egen konformation, det var nog en av de bästa upplevelser i mitt liv! Söndagarna när vi satt och pratade om allt, verkligen allt förutom just Gud och tro, längst bak i kyrkan, torsdagarna när vi drack kaffe och åt bröd (men den som skulle ha med sig glömde alltid, så det brukade börja med att någon fick gå till Magneten och köpa) och lägret! Just lägret var otroligt mysigt. Vi satt uppe sent på kvällen (efter att konfirmationslederna kommit in och sjungit psalmer som t.ex "glöm inte bort att du är värdefull"), ringde heta linjen (väldigt kristet, jag vet) och tramsade nästan dygnet runt! 
 Snart är det dags att åka till teatern, vi ska börja med en barnpjäs idag som vi ska spela upp på lite olika ställen. Pjäsen heter Prins Lini, och jag ska förmodligen vara berättare. Det ska bli jättekul, framför allt ska det bli roligt att min teaterledare ska spela med i samma pjäs!
 Ikväll blir det att gå ut och äta med Hulda, Nicole, Agnes och Elvira. Det ska bli jättekul det också. agnes har jag inte träffat på ett år, så det ska bli roligt att äntligen göra det. 
 Ha en bra kväll!
Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: