SKRIVET: 2009-07-02, kl 13:48:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Elviras födelsedag

Idag kom det efterlängtade brevet, även om jag kollade antagningarna igår så var det kul att få det i ett brev! Ska bli spännande med en ny klass, men jag är ändå livrädd. Oron och kontrollbehövet bara sköljer över mig, ändå är jag mindre nervös än jag trodde jag skulle vara. 
 Idag är det i alla fall allas vår underbara Elviras födelsedag! Hon fyller arton, så jag och Nicole och Hulda ska till henne klockan sex och fira. 
 Innan det blir det stan, ska köpa en borste som jag provade hos Hulda. Håret blev otroligt glansigt, det var som en inpackning att borsta igenom det! Ska även försöka få hjälp att fixa min mobil, det går inte att skicka sms. Jag brukar inte skicka så mycket, men när det inte går blir det ändå jobbigt. 
 Dags att fixa sig nu.Ha en otroligt bra dag!


 
Är det förresten någon av er läsare som använder
 produkter från märket id, för jag måste ta reda på
om det är bra! Jag funderar nämligen på att spara lite pengar
till ett mineralpuder eller en concealer därifrån. Så om det är
någon som har provat hudprodukterna så hör av er. De konstar
ju rätt mycket, och jag vill inte göra bort med pengarna i onödan.
Det står ju i alla fall att de ska vara bra för hyn, till och med bättre
att använda än att inte sminka sig! Och att ha fin hy är viktigt för mig,
det ger verkligen ett helt annat utseende! Dock har jag oturen att få upp
kvisslor och sånt lite överallt och därför skulle jag behöva ett bra puder!
Som sagt, är det någon som har använbt det så svara vad ni tycker i kommentarsfältet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: