SKRIVET: 2009-07-01, kl 10:28:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dags för klippning!

Ja idag ska jag då klippa mig, för första gången på ca ett och ett halvt år! Och nej, detta har inte gett mig vackert, långt hår utan bara kort och slitet. Dessutom har det gått av, så nu är det väll dags att fixa till det! Jag lär antagligen komma hem helt deppig (hur kan hår göra så mycket?), men jag har ju mina hårförlängningar som väntar på mig!
Nu ska jag i alla fall se till att börja sköta om mitt hår, och klippa det var tredje månad. För vem vill ha torrt slitet hår, och när det ändå går av av sig självt, så kan man ju åtminstone göra det på ett sätt som är bra! Hulda ska i alla fall med och stötta mig. Det roliga är att några timmar senare ska jag med henne, för hon hade lyckats få tid samma dag! Fast hon med sitt underbara hår lär varken behöva klippa mycket eller bli deprimerad efter. 
 Jag är i alla fall stolt över att ajg aldrig färgat mitt hår (bortsett från en gång, det höll i en vecka och mitt hår blev grått), så det sliter i alla fall inte!
 Ha en bra dag!
'
Dagens outfit:
Shorts från Gina Trocot, köpta förra året
Tröja från Gina Tricot 149 kr
Klocka från Ur och Penn 199 kr
Jag hade fläta i luggen förut, och när
 jag släppte ut den blev luggen vågig!
Tycker faktikst det är rätt snyggt, när man är lite vardaglig!


Kadri

HEJ KIKAR IN OCH FRÅGAR DIG OM DU VILL BLI VECKAN BLOGG ? ANMÄL DIG NU.



PUBLICERAT: 2009-07-01, 11:41:22 | URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Beatrice [foto, mode & vardag]

åh det värmer :D



PUBLICERAT: 2009-07-01, 13:36:04 | URL: http://beattriicee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: