SKRIVET: 2009-08-07, kl 17:38:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stadsfest

Ikväll blir det antagligen förfest hos Malin, länge sen man såg henne så det ska bli kul. Sen blir det stadsfesten, en liten stund i alla fall. Jag måste ju hem vid tolv, eftersom jag ska upp tidigt för att åka på bröllop. Känns lite konstigt, att min bror ska gifta sig. Dessutom är jag lite nervös, det kommer 85 personer på bröllopet och jag gissar att jag känner ungefär fem stycken. Det blir att göra det bästa av siyuationen, le och visa hur trevlig Magnus lillasyster faktikst är (haha). Och det ska jag inte göra med påsar under ögonen, så som sagt så blir det att åka hem lite tidigare idag.
Ha en bra kväll, och om ni bor i Kalmar så kanske vi ses ikväll


Måste ju bara visa mitt söta kusinbarn, Svea.
Visst är hon bara för söt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: