SKRIVET: 2009-08-07, kl 11:22:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rix FM

Igår var det då alltså en av Kalmars stora underhållningsdagar! Stadsfesten fortsätter också imorgon och på lördag (men på lördag är jag ju i Jönköping). Det var i alla fall jättekul! Började med förfest hos Jossah, kul att träffa killarna man inte träffat på länge! Kul att träffa Jossah också, och se hennes nya frisyr som var jättefin (kort och lite mer lugg). Har verkligen börjat gilla kort hår! Förut var jag helt inne på att "långt hår är det finaste som finns" men nu är jag inte helt säker. Själv skulle jag nog bara vilja ha fem-sju cm längre än jag har. 
 Efter förfesten drig vi ut och kollade lite. Träffade några trevliga killar utanför Kalmar teater ungefär, så jag, Nicole och Hulda satt och pratade med dem ett tag innan vi gick tillbaka till Jossah. Drog sedan med oss några ut men tappade bort dem. 
 Resten av kvällen gick vi runt i Kalmar, träffade lite folk. Vi träffade faktikst två riktigt trevliga tjejer, det tycker jag är ovanligt. Oftast är tjejer, speciellt på fest, ganska resarverade mot andra tjejer de inte känner. Men dedhär två bjöd med oss på fest! Dock visade det sig vara enfrätt tråkig fest, hos två killar med en vattenpipa. Så vi stack rätt fort.
 Övriga händelser var väll att jag ramlade på rumpan när jag sprang efter Jossah, marken bara försvann. Riktigt pinsamt.
Får se om jag åker in ikväll, annars blir det bara att ta det lugnt. På dagen ska jag i alla fall försöka hinna med att sola! Vill vara brun på bröllopet imorgon.
Kram, Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: