SKRIVET: 2009-08-15, kl 09:34:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu är det dags för böda!

Godmorgon allihopa!

Igår var det en jättemysig tjejkväll hos Michelle. Hon har flyttat till färjestaden och väldigt få av oss har faktiskt varit hemma  hos henne sen hon gjorde det så det var jättekul. Vi åt tacos, tog kort vid sjön, åt glass, dansade, pratade... och säkert mycket mer! Lyckad kväll, helt klart.
 Det dröjer nog ett tag innan jag skriver för idag åker jag, mamma, pappa, Nicole och Hulda upp till Böda och stannar där tills på måndag. Ska bli mysigt. Tror inte det är så mycket folk där nu, så det blir nog rätt lugnt. Ikväll blir det Lammet och Grisen (tradition) som är en restaurang på norra Öland. De har världens godaste mat, det är värt att träna ihjäl sig efter det! Ska nog bli i alla fall ett bad under tiden vi är där, ska se om jag får i de andra. 
 Ha en bra helg i alla fall, kram!

Här är bilderna från igår;


På första bilden är det (från höger) Josephine, Hulda, Michaela och jag
På andra är det Hulda, Josephine, Felicia och Michelle.



 Eftersom min kamera verkligen är sjukt dålig, har jag snott bilder från Huldas blogg!
Så har har ni bilder på oss två vad vattnet, hur fint som helst där. Tänk att bo så, platsen
på bilderna var bara ett famtiotal meter från Michelles hus.


Klart det blev att doppa benen lite! Hur skönt som  helst var de,
 så jag och Felicia kunde inte låta bli att hoppa i.
Kläderna jag har på mig har jag skickat efter från Bubbleroom.
Svart body och blommig valangkjol (tror båda är från Brooker).


jimmy

Hej vad söt du är :P fin blogg, jag kommer nog besöka den fler gånger :)



PUBLICERAT: 2009-08-17, 12:33:54 | URL: http://sjov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: