SKRIVET: 2009-08-05, kl 11:36:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag tävlar!

Haha, första gången jag anmäler mig till en tävling här i bloggvärlden! Värt ett försök, eller hur? Jag tävlar om plattången och hårprodukterna hos http://lindablom.se/. Produkterna hon låter oss tävla om är jättebra, har använt de lite tidigare. Dock är det ju rätt dyrt att skämma bort sig med dyrare produkter jämt, speciellt när det handlar om hela serier!
 Idag ska jag i alla fall träna, känner hur energin bara spritter i mig! Spinning blir det, halv sex. Ikväll blir det även att inviga mitt nya hårserum, skriver kanske hur det var sen. Kommer inte ens ihåg vad det heter nu. Har aldrig använt ett hårserum innan, så får hoppas att det är bra!
 Ska dessutom passa på att tipsa om filmerna jag och Josephine såg i förrgår/natten till igår:
Marriage: Bra, underhållande film. Trots att den var väldigt hemsk emellanåt så var det ett tempo i filmen som inte gjorde den allt för allvarlig. Att både Rachel McAddams och Pierce Brosnan var med, gjorde ju inte saken sämre! Handlar om en man som är otrogen mot sin fru, och istället för att lämna henne "i skammen" som en skillsmässa gav på den tiden, tänker han förgifta henne.
Twilight: Nej, det var inte första gången jag såg den och inte sista heller! Historien om människan som blir kär i en vampyr är något ingen får missa. Jag kan hålla med om att den är en "tonårsfilm" men varför skulle det göra den sämre? Och Robert Pattinson är snygg, det måste ni hålla med om?
Seven Pounds: Will Smith i en av sina bästa roller! Om en man som ska donera sina organ när han dör, och ska ta reda på att de människor han gör det till är värda det. Hur bra som helst!
Missa ingen av dehär filmerna! Nu ska jag leta reda på en bok att läsa, ha en bra dag!


saga

tack så mycket för din röst :D

vad gör du då? :)



PUBLICERAT: 2009-08-05, 12:01:41 | URL: http://sagaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: