SKRIVET: 2009-08-26, kl 10:49:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma med en förkylning!

I måndags kväll kom jag hem från Tyskland, som var mycket roligare än jag trodde! Vi  bodde på ett mysigt hotell som hette Schwedenhaus I Wisamar. I rummet där jag sov var vi fem stycken; jag, Tove, Sofia, Ellen och Katta. I rummet bredvid bodde Simon, Linda, Kristina och Helena. 
 På dagarna var vi mest på stan och sminkade och gick utklädda. Jag var Bull Pelle Svanslös och Klang i Pippa Långstrump. Det var verkligen kul. En dag gick vi i en parad med, och på kvällarna bvar vi ute och åt. Det blev även en båtresa och ett besök hos Borgmästarinnan. 
 Det tråkiga är att jag drog med mig en rejäl förkylning hem. Min hals gör jätteont, och jag tror att jag har haft lite feber några nätter. OIch imorgon börjar skolan! Jag vill verkligen inte må dåligt då, och att stanna hemma är inte att tala om. Jag har i alla fall Hanna som kan ta hand om mig, vi börjar ju i samma klass.
 Igår var jag med Nicole, sen åkte jag in till stan med mamma. Köpte en svart sammetsklänning från Monki. Annars hittade jag inte så mycket. Idag ska jag in dit igen, med Nicole och Hulda. Får se om jag hittar något idag! 
 Ha en bra dag, kram Amanda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: