SKRIVET: 2009-08-18, kl 10:35:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

En runda i slingan och en låååång körlektion!

Idag är det jag och pappa som är ensamma här, så det blir väll att ta en riktigt lång körlektion nu i eftermiddag. Ska bli riktigt kul, jag hoppas bara att jag kommer ihåg allt jag har lärt mig innan trots att det var ett tag sedan jag körde sist. För om jag kommer ihåg det så blir det nog till att köra en liten sträcka på "vanlig" väg! Och ni som känner mig, vet att detta är ett mirakel. 
 Senare ska jag också ta cykleln ner till slingan och tvinga mig själv att springa ett eller två varv, om det slutar göra så förbannat ont i min fot (jag klev på ett örhänge igår, och har fortfarande ont så jag går typ på halva foten haha). Jag är jättetrött i huvudet, men min kropp vill bara iväg och springa! Känner hur jag börjar utveckla någon form av schizofreni.. 
 Igår blev det som sagt att träffa Josephine, och kolla på Beverly Hills. Inte nya serien då, utan den gamla som jag tycker är mycket bättre! Den känns mer äkta på något sätt. Dessutom älskar jag att titta på deras kläder som faktiskt inte skiljer sig så mycket från nutidens mode, oftast. 
 Ha en riktigt bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: