SKRIVET: 2009-08-12, kl 11:47:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dethär med att springa börjar bli en vana...

Nu har jag varit ute och sprungit! Är rätt glad att jag börjat ta tag i det, har aldrig tyckt om att springa men nu tycker jag det är hur härligt som helst. Med musik i öronen blir det ju inte otrevligt alls!
 Nicole har precis slutat jobba, så jag ska lura hit henne. Ska dessutom lura henne till att sola (fast jag är ganska övertygad om att jag inte kommer behöva tjata). 
 Imorgon blir det Josephine, och i helgen kanske jag och familjen och kanske någon kompis sticker till Böda. Lär inte va så mycket folk där nu, och då är de ju skönt att vara där med familjen. När det är fullt av ungdomar i min ålder blir man ju bara så sugen på att gå ut och festa, så då kan det nästan bli olidligt att sitta med sina föräldrar och spela Yatzy. Annars måste jag medge att det är rätt mysigt.
 Tysklandsresan närmar sig med stormsteg. Jag är sjukt nervös! Har aldrig varit ifrån mina föräldrar i ett annat land, och att jag dessutom inte har någon jag umgås med i gruppen som ska dit gör det inte bättre. Får väll se det som en utmaing, och alla som ska åka är ju snälla i alla fall..
 Nu ska jag göra mig en kanna vatten och titta på Sjunde himlen (jag vet att det suger, men vissa serier bli man fast vid i alla fall). Sen blir det att vänta på Nicole, hoppas solen håller i sig tills hon kommer!
Kram

Läste dessutom på Blondinbellas blogg att man borde ta vara på familjen, så jag har tänkt ringa min älskade mormor idag också. Det är något jag borde göra oftare. Eller, det är något alla borde göra oftare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: