SKRIVET: 2009-08-12, kl 19:38:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Cabarémys med Nikkan!

Nu har jag och Nicole kollat på senaste Cabaréfilmen. Varje år på Lindsdalsskolan gör vi en Cabaré med sång, dans och teater! Ska bli tråkigt att inte vara med i år, det kommer jag sakna.
 Efteråt gick vi dessutom in på Youtube och kollade på Märta när hon sjöng. Hur bra som helst! Hon kommer bli något stort (ja, lägg märke till "smyg"-reklamen!). För er som vill se- sök på Märta Larsson . Låten "Let it be" är min favorit.
 Förövrigt har vi bara tagit det lugnt, och snart ska hon bege sig hem och städa eftersom hon har hela huset för sig själv nu ett par dagar.
 Själv får jag väll se vad jag hittar på ikväll, lär ju bli att gå en runda i alla fall eftersom jag har sådär lagom mycket spring i benen (trots att jag ju har sprungit idag!).
 Ska också berätta att jag äntligen fårr mitt efterlängtade shampoo/balsam från LÓreal Absolute Repair som så många har rekomenderat. Får se om det funkar lika bra på mig!

Ha en bra kväll, får se om vi hörs senare!
Kram


Bild från årets Cabaré. Att jag liknar en människoklädd grode vet jag redan, så
det är ingen nyhet. Kul hade vi i alla fall!


Anonym

du är en fisunge amanda, du är snyggast och så otroligt vacker! På bilden thindra du som en stjärna. Jag msåte bara tillägga att genom din blogg har jag verkligen l'rt känna "dig" och det är det roliga med din blogg puss hej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: