SKRIVET: 2009-08-02, kl 11:18:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bloggtorka, men här kommer ett inlägg i alla fall!

Igår var det tjejkväll hemma hos Josephine. Vi grillade, pratade, dansade och hade helt enkelt en sjukt bra kväll tillsammans! Bortsett från när vi var hemma hos Rebecca, i torsdags, så har vi inte träffats på länge. Så nu har vi bestämt att det får bli lite oftare igen! I vanliga fall brukade vi ju träffas i skolan, men nu är de sommarlov och efter det kommer vi gå på olika skolor, olika linjer... Och det får inte betyda att vi slutar träffas, det skulle vara för tråkigt!
 Idag blir det i alla fall att titta till Emma och bebisen, som numera heter Svea chockerande nog (min kusin är inte någon som kommer på ett så fint namn, även om Svea är ett rätt vanligt namn nu mera trodde jag att hon skulle döpa sin dotter till något jättevanligt. Så jag är rätt glad nu!). Senare blir det också att träna med Nicole, Hulda och Kim. Kim kanske även sover här.
 Måste dessutom meddela att jag har trettio kronor kvar att handla för fram till den tjugosjunde. Vad jag har köpt kanske jag lägger ut sen. Höstkläder är hundra gånger dyrare än sommarkläder!
 Nu ska jag i alla fall göra mig i ordning innan det bär av till kusinen. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: